Velikost: Od do

Cena: Od do

Oprema
Okolica
Priključki

Primerjava nepremičnin

Storitve za investitorje

Trženje nepremičninskih projektov

V sklopu trženja nepremičnin sledimo zastavljenim ciljem znotraj trženjskega načrta in nenehno preverjamo kakovost in učinkovitost trženja nepremičnin. Na vsakem koraku trženja nepremičnin spremljamo učinkovitost in izvajamo nenehne izboljšave, ki potencialnim kupcem nepremičnin zagotavljajo hitre, kakovostne in ažurne informacije o vašem nepremičninskem projektu.

Storitve za investitorje nepremičninskih projektov: Razvoj spletne strani nepremičninskega projekta

Razvoj spletne strani nepremičninskega projekta

Razvoj in izdelava spletne strani za nepremičninski projekt poteka znotraj našega podjetja, kar nam omogoča hitro odzivanje na potrebe potencialnih kupcev in konstantno ažurnost informacij o razpoložljivosti nepremičnin, cenah, fazi gradnje, itd. Idejna zasnova in končna izvedba spletne strani sledi zadnjim smernicam trga, obenem pa vašim kupcem vedno poizkušamo ponuditi kaj novega, svežega, drugačnega in inovativnega.

Z izdelavo predstavitvene spletne strani nepremičninskega projekta pa se pravo trženje šele prične.

Storitve za investitorje nepremičninskih projektov: Gradnja interesa med kupci nepremičnin

Gradnja interesa med kupci nepremičnin

Izdelavi predstavitvene spletne strani sledi trženje projekta in posameznih enot. Pri tem namenjamo posebno pozornost zaznani oziroma izbrani ciljni skupini potencialnih kupcev nepremičnin in njihovim tržnim navadam ter trženjskim kanalom. Izbor pravega trženjskega kanala je ključnega pomena za učinkovito trženje in dolgoročne prihranke pri trženju.

Ni pomembno, da smo povsod. Pomembno je, da smo na pravem mestu ob pravem času.

Storitve za investitorje nepremičninskih projektov: Izdelava tržnega materiala

Izdelava tržnega materiala

Nakup nepremičnine je za večino kupcev izredno zahteven in dolgotrajen proces, ki zajema sprejem velike količine bolj in manj znanih informacij (gradnja, materiali, itd.). Potencialnim kupcem moramo poenostaviti sprejem informacij in jim le – te narediti lahko razumljive, obenem pa jim omogočimo nekaj po čemer se nas bodo spominjali tudi po ogledu nepremičnine. Našim potencialnim kupcem lahko ponudimo kataloge, zloženke, podrobne opise in tehnične informacije napisane na njim razumljiv način, slikovni material in še kaj…

Trženje nepremičnin se ne konča z ogledom. Kupcem je potrebno ponuditi nekaj, zaradi česar nas ne bodo pozabili.